Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

25 Mei 2011

tulis

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

rindunya sudah lama tidak menulis.. dalam tempoh tidak update apa-apa entry pun, masih ada yang sudi follow saya.. terima kasih.. terharu rasanya..

sekarang ini, saya mahu memperbaiki penulisan saya.. dalam dunia blog ini, saya mahu menulis menggunakan bahasa  sebaik-baiknya.. elak menulis dengan perkataan berupa singkatan.. elak terikut dengan budaya penulisan alam siber sekarang..

dan.. saya mahu cuba menulis.. lebih dari hati..

4 ulasan:

  1. betul ana ..kak ita tertunggu2 lah..ana nya cite..rajin2 lah up-date...cite ke resepi ke...saja...

    BalasPadam
  2. saya suka... saya suka... tulislah lagi..

    BalasPadam
  3. @anitadiana, nanti saya rajin saya upload resepi ye.. :)

    BalasPadam
  4. @secangkir madu merah,sedang memupuk semula kerajinan nak menulis nih.. :)

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...