Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

17 Mac 2011

tak tahan lagi.. rasa cam nak

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

saya tak tahan.. tapi kene tahan gak.. tak der pilihan..

saya bukan nyer apa yee.. saya tak tahan lagi ngan ada orang ni..
dia tak kacau saya.. tapi, sikap dia menjengkelkan saya larr.. borink betul..
cam ner larr nak insafkan dia supaya lebih menitikberatkan hubungan sesama rakan seunit..
apa yang penting? kerjasama.. tapi.. tu tak der pada dia.. borink.. tak best keje cam ni! huhu..

iisshh.. letey arr saya.. tak tahan lagi..

AF : sesi meroyan di waktu petang..


3 ulasan:

  1. tak nak lah tension2 yer syg.... hdup ni kne la hepi. kalau nk ikut prgai org g2 kita yang letih.. so try buat tak kisah n tak yah fikir sgt yer...think positive.

    BalasPadam
  2. sapakah gerangannya..jeng..jenggg

    BalasPadam
  3. @chah, tenkiu 4 di edvais diyer.. tengah menpositipkan minda nih... :D

    @mz, tak yah lar tau saper.. :D

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...