Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

07 Mac 2011

novel baru - IRAMA SEMALAM

Assalamualaikum..

sejak dua menjak ni.. saya memang dah jarang nak membeli novel.. klu bli pun (wat masa skrang ni) saya beli ramlee awang mursyid nyer novel jer.. nanti saya nak kene ektipkan balik aktiviti membeli novel ni larr..

okey.. hari nih saya nak tolong promosikan novel baru daripada seorang penulis lama (tak glamer) yang baru berjinak2 dengan penulisan novel secara komersil.. (betul ker ni?) secangkir madu merah @ kak yatie @ kakak saya..

kalau nak tau lebih lanjut pasal novel dia ni, leh klik sini..

saya pun tak baca lagi novel IRAMA SEMALAM ni.. sebab.. saya tunggu complimentary copy punyer.. hehe..


credit : karangkraf


2 ulasan:

  1. thank you lah sis kerana rajin nak mempromosi novel ku yg tak seberapanya itu.... hehehhehe...nanti aku bagi satu baca dan komen ya..

    BalasPadam
  2. @secangkir madu merah, boleh jer.. kici punye hal.. janji buku kene bagi dulu larr..

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...