Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

11 Mac 2011

majalah solusi

kredit : majalah solusi
 Assalamualaikum.. Salam pagi Jumaat..

majalah solusi.. saya baru je mula baca majalah ni. sebelum ni, kak hajar, CC dipatmen saya dok cakap majalah nih best..

stat tahun ni, pusat sumber opis mula langgan majalah ni.. fes taim saya baca majalah solusi isu no. 29.. pada pandangan saya, bagus dan menarik.. banyak isu-isu yang sangat bermanfaat untuk dibaca (ye lar daripada beli majalah hiburan tu kan..)

cam isu no. 29 ni, banyak diketengahkan tentang isu perhubungan, cinta, jodoh dan rumahtangga.. saya suka! apa lagi, jom baca!

2 ulasan:

  1. dah tak baca majalah nur lagi ke? ialah buku sesuai utk anak2 dara je kan? lupa lak kau dah mak dara...hahahha..

    BalasPadam
  2. @secangkir madu merah, majalah untuk anak2 dara tu DARA larr.. nur tu untuk wanita yang up sket.. jarang baca dah..

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...