Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

25 Mac 2011

bila kereta dah berusia lebih lima tahun

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat kamu pembaca blogku... ;)

lama tak ke udara.. eehh eehh.. ingat DJ ke ape nak ke udara... :p

hhrrmm.. saya agak bz sket dua tiga hari ni.. idea untuk menulis tu ada.. cuba tak berkesempatan jer untuk diceritakan..

malam tadi en. miorku hantar saya ke rumah mak di KJ.. sebab? hari ni en. miorku cuti.. dia gi lumut bersama seorang bos dan beberapa kawannya menempiaskan nafsu mereka.. apa! oppss.. jangan salah faham okey.. diorang gi ke lumut.. menjadi nelayan larr.. memancing! las en. miorku gi memancing kat sana semalaman rasanya tahun lepas kot.. sebelum raye.. esok pagi-pagi en. miorku balik larr... harap-harap dapat lar ikan yang besar-besar.. leh wat masak stim..

WNE kelisaku
so hari ni saya drive lar gi opis sendiri.. selalu tiap-tiap hari ada orang bawak gi keje, kan.. tu yang hari ni cam malas sket rasanya.. keta lak dah nak masuk umo 6 tahun ni mula lar macam-macam hal timbulnya.. tadi balik keje saya singgah kedai keta, tukar tempat bukak cermin depan tu.. ekceli dah lama dah pun problemnye.. tadi lepas kuar dari parking, terus cemin kete tak mo naik.. terus lar saya singgah kedai bile sampai KJ.. gi tukar alat baru.. melayang arr emm seratus dua ploh lime.. apa nak wat.. demi kete kesayangan.. sat gi klu terbiar jer tak bertutup cermin, lain pulak jadinya, kan..

lepas-lepas ni pulak, nak kene tukar yang lain-lain jugak.. mounting enjin kene tukar.. keta pun dah gegar sana sini dah.. meter pun nak kete tukar.. dah tak tau dah berapa key emm dah jalannyer kete tu.. memang lepas ni saya kene lar bersiap sedia melayangkan beberapa ratus arr emm lagi kerana kelisa ku itu.. adui..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...