Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

09 Februari 2011

kempen - aku minat aku follow BUKAN aku follow hang follow



sebenarnya saya ternampak posting pasal tajuk seperti entri di atas semasa tengah jenjalan tengok blog hari isnin lepas kot.. masa tu terjumpa blog dak nizam nih..

saya sebenarnya



dah lama juga berkecimpung dalam dunia blog nih.. cuma kejap on.. kejap off.. buat blog.. pastu cam boring.. delete... setakat nih, ini ler satu-satunya blog yang bertahan lagi..

sejak kebelakangan nih memang cam perasan lar. semua blog dok kejar berapa ramai yang jadi follower blog memasing, kan? well hak individu ye tak.. (ada aku kesah? aiman tak kesah... hehehe...)

saya seikhlas hati nak turut serta dalam kempen nih.. sebab, saya sendiri pun menulis blog adalah kerana minat.. suka nak menulis bagi orang baca apa yang saya tulis.. saya pun kadang-kadang follow juga beberapa blog secara aktif atau secara silence ajer.. so, saya sendiri pun tak kisah ada follower ke tak... kalau follow lagi bagus lar kan.. :) TENKIU pada yang sudi.. huhu..

ok larr.. papepun.. kepada pembaca yang nak join sama kempen nih.. jom!



5 ulasan:

  1. wah thx join! =) nantie eman list up. naseb baek letak kat komen eman! =) thx

    BalasPadam
  2. nice la hana... :)
    aktif gak hana mengomen yer...

    BalasPadam
  3. SMM : join larr..
    Eman : thanks gak
    sembil9n : mari memeriahkan..
    Nizam : tengah rajin ni..

    BalasPadam

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...