Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

22 Februari 2011

fesyen tudung

masa saya sekolah menengah dulu, antara cita-cita saya adalah nak menjadi pereka fesyen.. saya minat juga dengan dunia fesyen walaupun saya tidak lah pandai berfesyen sangat..

nak nak pulak skrang nih bermacam2 fesyen tudung ada..




tapi, alhamdulillah saya tidak lar terikut sangat nak pakai segala fesyen tudung yang ada skrang ni.. sebab saya seorang yang sangat simple.. :) pada saya yang penting tudung tu kemas dan mudah untuk dipakai..

ok.. skrang nih saya minat tengok ngan fesyen tudung hana tajima melalui brand nye maysaa.. saya tertau pasal koleksi tudung maysaa ni masa tengok rancangan wanita hari ini masa bulan dis tahun lepas..




kalau saya minat, tak bermakna saya akan pakai.. lagipun dah umur cam saya nih tak sesuai dengan klu nak berfesyen2 sangat... huhu..

oklah.. pada saya, dalam kita hendak bertudung tu, apa yang penting adalah niat kita bertudung untuk apa.. jika terlalu nak berfesyen sangat sampai matlamat bertudung tu diketepikan, tak boleh jugakan..? moral of d stori is.. berpada-padalah..

Yuna memperagakan tudung rekaan Hana


tapi, saya suka tengok fesyen2 tudung hana tajima nih.. hehe.. ai laikkk..

3 ulasan:

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...