Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

19 April 2010

futsal & makan

futsal sport city, ss133, pj

aksi en. miorku


pagi sabtu lalu, kami ke futsal sport city, ss13 sebab ada perlawanan futsal.. en. miorku kene gak pegi sebab tak der org nak main.. yg team lelaki awal2 game 4 orang jer yg main.. nak tak nak kene ler main semua game.. masa game ke 3 & 4, bile husben fizoh dtg, lega lar sket cukup 5 org.. tapi.. penat larr.. sian en. miorku sakit kaki lutut sumer..


markah keseluruhan

yang team pompuan lak, kumpulan aku kalah tanpa bertanding.. eii.. sayang betul.. sebab tak der org nak main katanya.. aku memang teringin nak main.. tapi aku dah bgtau cik sumi yang aku akan main klu dah bebetul tak der org.. maklumlah, dalam keadaan mengandung kan lemak2 tepu nih, cam malas sket nak berlari-larian skrang nih.. huhu.. so, aku jadi penonton aje.. memberi sokongan pd en. miorku ajer larr..

lepas tu.. kami balik ke umah mak.. sebabnyer, ada xtvt makan2 ler pulak.. sementara dak lin masih ada lagi kat KJ nih, so kitorang wat larr makan2 lagi sekali.. hari selasa sok dia dah nak balik ke kuching semula...

kononya xtvt makan2 stat lepas asar.. tapi atas sebab2 tertentu, terlewat sket xtvt bermula..

konsepnya, potluck.. aku masak penne carbonara.. kering sket sebab tak cukup lagi satu tin carbonara.. makanan yang lain-lain adalah seperti gambar2 yang dipaparkan..

fruit tart anor

maggi goreng ina


salad anor


penne carbonara


ayam goreng along


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...