Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

07 Mei 2009

tomok


apa kes tetiba entri kali nih pasal tomok pulaks? aku bukan ler nak citer pasal tomok dan kemenangannya dalam OIAM hr tuh.. tapi aku nak citer pasal ikan laga yang baru aku bela...

ekceli, aku pun bukan sengaja nak bela ikan nih.. entah apa citer, semalam, tetiba sume staf kat opis nih dibagi sorang sekor ikan laga untuk dijaga.. well, aku bukannya tak de experience bela ikan, cumanya dulu yang bela bapak aku..

ini kira festime lar aku bela ikan sendiri.. walaupun sekor, tapi cam best jugak.. pagi tadi masa datang opis, aku greet dulu ikan tuh, pastuh terus terpikir nak bagi nama dia tomok.. bukan sebab aku minat tomok okey.. (btw, camner nak tau ikan tuh jantan or tino?)

hrrmm.. papepun, to welfare biro of KKMQA, d idea of distributing d ikan laga is interesting lah.. bagus.. leh semaikan semangat cintakan dan sayangkan haiwan..
photos will be uploaded tomorrow.. :)



tadaaa... inilah tomok ku!



ini ikan laga en. m.. aku yang pilih.. ;) belum ada nama lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...