Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

25 Februari 2009

penilaian hari ini II

penilaian dan pengajaran hari ini :
sentiasa ALERT akan tugas-tugas hakiki kita...

cam hari nih, tak pasal-pasal my ex-boss the beautiful lady pn. hana kene panggey ngan big boss.. pasal ada report kene hantar b4 end of january ke jabatan induk kitorang tak wat.. maklumlah, masing2 dalam unit aku nih orang baru amik alih keje yang sedia ada.. pastu lak kak hana dah pindah unit.. mana nak tau benda2 tuh sumer.. yang orang kew. lak gi hantar kat dia ajer.. cubalah hantar kat aku ngan bos besar aku ke, leh arr kitorang amik tindakan awal2.. (ermm.. bila dah jadi cam nih muler ler nak cari salah org ekk.. biasalah tuh)


so, kak hana ajak aku ngan ex-pegawai yang wat laporan tuh dulu (kak iza)... makanya, siaplah jugak laporan tersebut d hantar ke jabatan induk...

ermm.. so, moral of d story, klu dah pindah unit, silalah wat nota serah tugas yer.. hihihi... pastuh, rajin2 lah baca fail2 yang berkenaan untuk mendapat flow tugas2 hakiki kita...

sekian untuk hari ini...

p/s : sib baik saya tak gi kursus tuh kak... dapat rasa experience nih.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...