Permulaanku

Daisypath Anniversary tickers

30 November 2008

selamat dah

alhamdulillah.. majlis perkahwinan alin berjalan dengan lancar sabtu lepas...

kami tak katering.. masak sendiri oleh makcik aku yang memang biasa masak lauk-pauk untuk kenduri kawen... ramai org kata rendang dia sedap..

aku tak ler ajak kawan2 ramai pun. jes staf bahagian aku & member2 rapat. yang aku bengang nyer, sorang pun tak datang (kecuali yang sorang tuh).. x per laa.. diorang bz kot..

memang lar seronok wat kenduri klu masak sendiri nih.. terasa sket meriah kekenduriaannya.. tapi yang tak larat nyer penat ler dan lebih menjimatkan sket berbanding katering.. klu time aku sok, aku nak amik katering jer.. pastuh, wat kat dewan memana.. senang... chewah.. cakap senang ler.. sat gi duit aku gak yang mengalir.. huhu...

sori ler.. gambar tak der sebab aku malas nak upload.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudikanlah mengarang sepatah dua bait-bait kata buat kenangan tuan punya blog ni...
Terima kasih daun keladi.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...